woensdag 17 december 2008

Liedjes die we zingen op stage.



Goedemorgen allemaal, hebben jullie lekker geslapen? Goedemorgen allemaal wat fijn dat jullie er zijn.

Goedemiddag allemaal, hebben jullie lekker gegeten? Goedemiddag allemaal wat fijn dat jullie er zijn.


Wij gaan opruimen wij gaan opruimen zetten waar het hoort de spullen soort bij soort wij gaan opruimen wij gaan opruimen ruim de boel maar op.

Smakelijk eten smakelijk drinken hap hap hap slok slok slok dat zal lekker smaken dat zal lekker smaken eet maar op drink maar op.

voetje voetje voetje wat ga je doen voetje voetje voetje in je mooie schoen wij gaan lopen lopen lopen, lopen op mijn voeten stampen stampen stampen, stampen op mijn voeten. springen springen springen, springen op mijn voeten. en.... rennen rennen rennen, rennen op mijn voeten rennen rennen rennen, rennen op mijn voeten.

appel peer banaan laat mij nu niet staan het is tijd om mij te eten de melk niet vergeten appel peer banaan laat mij nu niet staan.

appeltje ging op de spoorweg staan in de verte kwam er een treintje aan appeltje keek niet uit die snoes tjoek tjoek tjoek appelmoes.

dag dag allemaal dag dag allemaal het spelen is alweer voorbij dag dag allemaal tot de volgende keer morgen zien wij elkaar wel weer.

Dit zijn de liedjes die we elke dag zingen maar daar komen nog meer liedjes bij die bij het thema horen.

Geen opmerkingen: