woensdag 17 december 2008

Folder voor ROC

Ik ben gebeld door school of ik een fotoshoot wou doen voor de nieuwe folder van de peuterspeelzaal en dat wou ik wel.
En toen kwam er een fotograaf met nog een vrouw die foto’s van mij namen terwijl ik aan het werk was voor de folder.
Met alles wat ik op stage deed maakte zij een foto. Dus sommige dingen moesten in scene worden gezet.
Er werd een foto gemaakt van achter de computer, met luier verschonen, een peuter helpen naar de wc, met koekje eten en drinken, in de kring, met boekje lezen, overdracht geven aan ouders, zelfs op de fiets naar huis.

In het begin was het wel even wennen want was best verlegen omdat ze je echt op de “vingers kijken”. Voor de rest vond ik het erg leuk om te doen en de folder is heel leuk geworden.

Geen opmerkingen: